zamknij

Kultura i rozrywka

Nikoletta [WIDEO]

Urodziła się w Grecji, ale w domu rozmawiała po polsku. Przywitała nas pięknym uśmiechem i polskim „dzień dobry”. Od razu wzbudziła tym u nas wielką sympatię i wiedzieliśmy, że poznaliśmy kogoś wyjątkowego. Nikoletta, nasza pierwsza grecka znajoma.

Poprosiliśmy Nikolettę, pracującą na co dzień w hotelu Pallas Athena Grecotel, w którym mieliśmy noclegi, aby opowiedziała nam nieco o życiu w Grecji. Nasza rozmowa, niezwykle ciepła i sympatyczna pokazała nam, jak bardzo potrzebujemy greckiego słońca i co trzeba zrobić, by żyć minimum sto lat. Dowiedzieliśmy się także co warto zjeść i jak zorganizować sobie czas w zależności, czy jest się człowiekiem młodym, rodziną z dziećmi czy może seniorem. Nikoletta, swoim wdzięcznym opowiadaniem zaprowadziła nas w wiele ciekawych miejsc i pokazała to, co sprawia, że chcemy tu wracać.

Reklama

Do stolicy Grecji przylecieli sobotnim rejsem Ryanaira z łódzkiego lotniska. To pierwszy lot na tym kierunku z naszego portu lotniczego. Przez cztery dni będzie sprawdzać, dlaczego warto odwiedzić to piękne miasto i niesamowity kraj.

Oglądaj: Ateny wieczorem. Dziś wieczorem... [FOTO]

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu www.tulodz.com nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.